Навигация
 
р
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

Реклама телевізійна

 — рекламна діяльність, пов’язана з використанням телебачення. Р. т. дозволяє об’єднувати й ефективно використовувати переваги багатьох засобів реклами. Р. т. відрізняється специфічними умовами передавання рекламної інформації: великою аудиторією, динамічністю, барвистістю, наочністю та ін. За охопленням телеаудиторії можна судити про місткість ринку. Р. т.  — найпоширеніший вид реклами.



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   [і]   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   р   [с]   [т]   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]