Навигация
 
р
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

Реклама в пресі

 — рекламна діяльність, заснована на використанні періодичних видань як каналів поширення рекламних звернень. Р. в п.  — один з найпоширеніших і дійових способів рекламної діяльності в міжнародній практиці. Поділяється на два види: пряму рекламу (рекламні звернення) і непряму (різні публікації: статті, репортажі та ін.).



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   [і]   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   р   [с]   [т]   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]