Навигация
 
т
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

«Товар-ринок»

 — збутова система, за якої попит покупця перекриває пропонування, а продавець незалежно від вимог ринку до товару виробляє його і без особливих додаткових витрат і зусиль продає. Така збутова система ефективна за умови «ринку продавця», коли успіх продавця переважно залежить від належного використання ринкової кон’юнктури, масовості й обсягів продажу.



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   [і]   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   [р]   [с]   т   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]