Навигация
 
т
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

Товари імпульсивного попиту

 — товари, рішення про придбання яких покупець приймає не заздалегідь, а в крамниці під впливом реклами чи іншого імпульсу. Звичайно такі товари намагаються продавати всюди, і споживачу не треба їх розшукувати. Так, нерідко сірники і чай у пачках у продовольчих крамницях викладають поруч з касою в розрахунку на те, що інакше покупець може і не подумати про їхнє придбання.



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   [і]   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   [р]   [с]   т   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]