Навигация
 
і
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

Інфраструктура ринку

 — установи, фірми, компанії всіх видів власності, що забезпечують взаємодію між об’єктами ринкових відносин. І. р. товарного включає підприємства оптової і роздрібної торгівлі, аукціони, ярмарки, товарні біржі, торговельні доми, посередницькі фірми, системи зв’язку, спеціальні державні органи регулювання ринку (антимонопольний комітет, інспекція з контролю за цінами та ін.). І. р. фінансового включає всю банківську систему, фондові біржі, валютні біржі, брокерські і страхові компанії, аудиторські фірми. І. р. праці включає біржі праці, державні системи обліку попиту на робочу силу, перепідготовку кадрів, регулювання міграції, дотації населенню і т. д. І. р. є частиною ринку послуг.



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   і   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   [р]   [с]   [т]   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]