Навигация
 
к
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

Кон’юнктура ринку

 — соціально-економічні, торговельно-організаційні та інші умови реалізації товарів, що складаються у певний період часу й у конкретному місці (регіоні). Основні з цих умов: грошові доходи споживачів, ціни на товари, обсяг і структура товарних ресурсів, у т. ч. товарних запасів. К. р. конкретного характеризується насамперед збалансованістю попиту та пропонування. Вивчення К. р. характеризується систематичним спостереженням за дійсними і можливими відхиленнями попиту і пропонування товарів. Залежно від цього розрізняють сприятливу і несприятливу К. р.



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   [і]   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   [р]   [с]   [т]   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]