Навигация
 
с
<< В начало < Предыдущая Следующая > В конец >>

Стимулювання торгівлі

 — стимулювання збуту, націлене на підтримку посередницької фірми і підвищення заінтересованості посередника, що включає зарахування за купівлю, безкоштовне надання товарів, зарахування дилерам за включення товарів у номенклатуру, проведення спільної реклами, видавання «премий-толкачей», проведення торгових конкурсів дилерів.



 
Словник термінів з маркетингу - Гребньов М.Г
  [ АННОТАЦИЯ]   [а]   [б]   [в]   [г]   [д]   [е]   [ж]   [з]   [і]   [к]   [л]   [м]   [н]   [о]   [п]   [р]   с   [т]   [у]   [ф]   [ц]   [ч]   [ш]   [я]